Hoi allemaal, ik heb een fles endure geprobeerd en ben super tevreden! nu is het alleen behoorlijk prijzig ( 50! euro per fles bij pardoes aurora) had de eerste fles in de aanbieding gekocht en heb nu een gallon besteld ( ergens aders waar het voordeliger was ) maar die is nog niet leverbaar. Nu wilde ik vragen of iemand weet of de werkzame stof van endure niet ook in andere, wat makkelijker verkrijgbare, middelen zit.
tips voor aanbiedingen enzo worden ZEER gewaardeerd. ook voor de hoofdroller.
Mieke_Sling
Geplaatst: 20-08-10 09:25
Bij Pardoes Aurora is de 946 ml € 39,95 momenteel en de Gallon €137,50 En direct leverbaar !!!
kimG
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-10 09:33
ik heb nu de gallon ( = 4 flessen ) besteld voor 89 euro... vind de prijs gewoon erg hoog! kunnen we niet met de endure liefhebber een collectiefje opzetten ? online kost het super weinig in amerika! een gallon is 54 dollar dat is 42 euro !!!!! in Nederland is het dus kennelijk ongeveer 4 keer zo duur ik begrijp dat ook verzenden en importeren geld kost maar 400% vind ik een beetje teveel ( dat flikt zelf raplh lauren niet bovendien heb ik twee paarden en studeer ik nog. dus voor die prijs is het jammer maar helaas.
Flames
Geplaatst: 20-08-10 17:17
Waarom ga jij het niet zelf importeren? Maar dan moet je alleen geen rekenfouten maken.
kimG
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-10 11:12
Flames schreef:
Waarom ga jij het niet zelf importeren? Maar dan moet je alleen geen rekenfouten maken.
als mensen mee willen doen ga ik een bestelling plaatsen in de states. dus hier kun je je melden. als we met 4 personen zijn zijn de verzendkosten prima te doen.