Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Weg gebracht om te laten maken en meteen een nieuwe bij gekocht.
tiwi1969 schreef:Na veel merken ben ik beland bij de Rambo SIH, super deken, blijft zowel op mijn paard als op mijn pony super liggen.
Er zit, ook voor mijn zware types, Groninger en Cobb type pony, voldoende ruimte in zodat de schouders niet in de verdrukking komen.
Deken is ook sterk, een gaatje scheurt niet meteen door.
Famke, Groninger, heeft een ongelukje gehad met haar deken. De naden van de singels waren los en de hals van de romp af, alleen stiksels los, maar de stof is nog heelWeg gebracht om te laten maken en meteen een nieuwe bij gekocht.
Blacky, pony, heeft hem nu 3 maanden op en nog geen gaatje erin.
Mooie dikke stof, inderdaad dazen prikken er niet door heen
lysquint schreef:ik had er eerst 1 van ej , het zelfde model als pagony. die was erg snel kapot.
ik heb nu ook de rambo voor mijn paard, vind het echt een super deken,heb er lang over getwijfeld omdat ik bang was dat ie kapot zou worden gemaakt.
er zat bij mij van de week wel een scheur in, heb hem toen naar de kleding reperatie gebracht en hij is weer helemaal goed![]()
als deze deken aan vervanging zou zijn zou ik hem zeker overnieuw nemen,
hij blijft super liggen, mijn paard heeft nergens 1 plekje exceem, en heb ook geen mega bulten meer als ie gstoken wordt![]()
Henrieke schreef:ellen83 schreef:Pagony = niet doen
Imperial riding = wel ok
Pfiff = goed, vooral de ligging is goed.
Nadeel van dekens met een lossebuikflap is dat het schuift en niet mooi aansluit. Die van pfiff sluit wel mooi aan.
Heb je een voorbeeld van die Pfiff deken? En wat kost hij?