Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ZusJacobs schreef:Nee hoeft echt niet hoor, door rillen maken ze zichzelf warm. Veel hooi voeren (desnoods binnen) dan houden ze zichzelf wel warm. Hier stond er een gister ook te rillen. Overleven ze wel hoor
fluffyfox schreef:ZusJacobs schreef:Nee hoeft echt niet hoor, door rillen maken ze zichzelf warm. Veel hooi voeren (desnoods binnen) dan houden ze zichzelf wel warm. Hier stond er een gister ook te rillen. Overleven ze wel hoor
nouja, je hebt rillen en rillen
heb die van mij vorige week zo heftig trillend uit t land gehaald dat hij nieteens meer normaal kon lopen en zn slobber vervolgens uit zn mond viel omdat die zelf mee trilde![]()
en de dagen erna had hij zo verschrikkelijk last van zn rugspier dat ik nu nog aan t longeren ben omdat hij niet lekker loopt. denk dat de kou op zn rug is geslagen dus en hij die enorm verstijfd heeft
heb hem toen toch maar een ongevoerde regen deken op gegooid en nu heeft meneer geen last meer van de kou gelukkig.
schuilstal heeft hij wel, maar daar gaan ze echt niet instaan hahahahaha
uiteindelijk overleven ze het best, maar het zijn nou eenmaal geen wilde paarden meer dus soms moet je even bijspringen toch

alleen de shetlander met nog 5 cm vach staat buiten
Die staat met lekker weer binnen. haha.
Loes'sCorner schreef:Het is heel slecht voor een paard om deken op en af te doen, niet goed voor de weerstand maar ook voor andere dingen niet.
en om dan nu een deken op te gaan doen omdat het een beetje frisser is en hij wat rilt??

Loes'sCorner schreef:@fluffyfox : de s=geschreven tekst is niet voor jou bedoeld anders had ik je naam er wel bij genoemd.
Je hebt extreme gevallen maar bij TS treft het een paard welke nooit met deken staaten om dan nu een deken op te gaan doen omdat het een beetje frisser is en hij wat rilt??
Nee dat is gewoon niet verstandig...maar dat is slechts mijn mening

, en nogal frisjes door de kou.