Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
werd bij haar wel!!
Modw schreef:Vorig jaar de spullen gekocht. Vanmiddag de skippy bal geverfd.( is nog niet droog)
i.p.v een klamboe heb ik gewapend doorzichtig plastic gebruikt. ( Gekocht bij een bouwbedrijf). Mijn idee was dat de warmte dan beter in de trechter blijft hangen. ( Dazen komen op warmte af) De echte bij divoza heeft ook een plastic trechter i.p.v gaas. Je moet dat plastic wel in een halve circel knippen zodat dit mooi strak om de hoepel komt. Boven aan een opvangtrechter. Ben nu aan het denken hoe te bevestigen. Vorig jaar heb ik het Topic op bokt gevolgd en ook de http://paarden.hobby-site.com
Ik zie dat ponyta deze ook al heeft doorgegeven. Ik vind de echte echt te duur.
Ben nu vreselijk benieuwd of het werkt.
Noppert schreef:Misschien een vreemde vraag, maar hebben jullie al dazen dan?
Ik heb er hier nog geen eentje gezien, zelfs in het bos niet, dus onze dazenvallen staan nog gewoon in de schuur![]()
Overigens hebben wij ook de "echte" en voorheen konden wij de paarden hoogzomers overdag niet buiten laten en dat kan nu wel (zelfs zonder deken!)
Steeds dat ding verplaatst (was van de buren), maar slecht resultaat. Heb nu een spray om uit te proberen; Farnam Endure. We gaan het zien.