Ook zo'n last van muggen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

judith__

Ook zo'n last van muggen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-10 21:27

Pff ik dacht aah lekker weer laat ik na het rijden even een buitenrondje uitstappen.

nou NIET DUS we werden letterlijk opgegeten door de MUGGEN
ik ga in elk geval snel een uitrij vliegendeken kopen! want die kunnen wij wel gebruiken.

wie heeft hier ook al z'n last van?
Laatst bijgewerkt door Tanja op 30-04-10 15:16, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt en schreeuwende hoofdletters verwijderd.

Pluttersput

Re: OOK ZO LAST VAN.........

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 21:29

Yush, hier ook. Bij mijn poownies vooral. Normaal heb ik er nooit last van, alleen een klein bultje. Maar nu ben ik allergisch oid, in ieder geval heb ik nu 2 hele grote plakaten op mijn been zitten. Ik hoop dat ze binnenkort weg zijn, anders zit rijden er voor eerst niet in :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 21:30

Hier zitten alleen echt honderden vliegen! Mijn paardje haar hoofd zag echt zwart van de vliegen! Vliegenspray hielp niet, zo'n kap rukte ze gelijk van der hoofd af dus nu heeft ze een ouderwetse vliegenfrontriem!

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 21:32

Yep.. in het bos stikt het ervan.

Ik geef mijn paard sinds een maand bij iedere maaltijd wat knoflooksnippers. Merk zelf dat zijn geur veranderd is, en het lijkt alsof de muggen minder trek in hem hebben. Des te meer in mij _-:(

Lisaa_Twist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 11:58

Ja, hier ook.
Bij mij werkt anti-vliegenspray wel, maar mijn paard vind het echt helemaal niet leuk als ik het op doe en het stinkt ook nog eens verschrikkelijk. Hij heeft er dan wel minder last van, maar ik meer. :roll:

Skollet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 13:36

Hoe ziet zo'n vliegenfrontriem eruit?

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-10 14:25

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 14:26

Ja zo'n vliegenfrontriem heb ik. Spray werkt wel maar maar voor een uurtje ofzo en aangezien ze 24/7 op het land staat met al die stinkvliegen bij der ogen heb ik liever een frontriem.

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 23:04

Ja, muggen... Jeetje.. s'morgens zijn ze er en dan einde vd middag weer!
Ben vanmiddag wezen rijden en vanwege de wind kon ik nog een beetje gewoon rijden. Als mn ruin een mugje hoort oid.. dan wordt ie al niet goed.
Gisterenavond zag ik de shet rennen vanwege de muggen. Ik heb gesprayt met anti-muggenspray voor kids, mja, je moet wat.

Vliegen hebben we ook genoeg als t wat warmer is. Ik wil oa daartegen en de muggen, Tectonik gaan gebruiken.

RianneRianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 23:09

Ooooh! echt verschrikkelijk! ik ben helemaal lek geprikt! en ik heb er een allergiche reactie op gekregen, dus ik zit vol met lelijke rode bulten! mijn vp's hadden er ook last van. dus morgen maar weer goed sprayen!

Pluttersput

Re: Ook zo'n last van muggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 08:39

Wat in ieder geval bij ons tegen dazen werkt is veerust. Dat werkt ook tegen ander ongedierte. In ieder geval tijdens het rijden is dat misschien een uitkomst voor mensen die er ook zoveel last van hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 14:09

Pluttersput schreef:
Wat in ieder geval bij ons tegen dazen werkt is veerust. Dat werkt ook tegen ander ongedierte. In ieder geval tijdens het rijden is dat misschien een uitkomst voor mensen die er ook zoveel last van hebben?

Veerust is al een tijdje uit de handel gehaald. Sommige zaken hebben nog een paar dozen staan maar de meeste niet meer.

Paardenpret

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:30

hier bij mij niet :+

_Switch_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 23:47

Ja, net achter het stalletje bij de poetsplaats ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 13:13

elysepaard schreef:
hier bij mij niet :+

Dat moet dan een oude partij zijn want Veerust wordt ook niet meer gemaakt. E mag zelfs niet in Nederland.