mn welshje heeft een roze neusje, nu weet ik van mn vorige welsh dat zulke neusjes snel verbranden bij teveel zon.
hoe voorkom je dit...
wat kan je daar tegen doen en wat gebruiken jullie bij een verbrand neusje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wel merk maakt niet uit, Werkt super! En elke dag even insmeren als ze de wei in gaat! 
Rebel_Gloe schreef:
Heb dit lapje vorig seizoen het hele seizoen omgehad en ging super. Heeft nergens last van gehad terwijl hij altijd in de brandende zon stond en zijn weidegenoten blaren hadden.
Splash_ schreef:Niet smeren! Die van mij verbrand 1x, de verbrande plekjes smeer ik dan in met sudocreme en dan gaat het de hele zomer goed. Mijn dierenarts raadde mij aan niet te gaan smeren, zodra je ermee begint ben je verloren en moet je blijven smeren.
Tot nu toe heeft hij al 2 volle zomers gelijk gehad
Cleo12 schreef:Kan iemand mij zeggen waar je zo'n kapje koopt? Werkt beter dan zonnebrand, want dat vergeet ik soms. Zijn er verschillende maten? Past het op een tinkerneus?
marieminime schreef:waar ze te koop zijn vroeg ik me dus ook af, zal eens bij die site kijken, divoza site kon ik het niet vinden. ik heb het nodig voor mn shettie en a welshje, wat kosten die dingen eigenlijk?