hallo ik krijg nou een kwpn paard 22 maart nou is me vraag hoeveel gram deken moet die nou op als ik hem krijg hij is geschoren heb 200 gram 300 gram zweetdeken wolle deken wat is jullie advies
ik zou eens bij de eigenaar informeren wat hij nu draagt en dan hetzelfde omgooien. mits hij in delfde omstandigheden blijft staan natuurlijk. als hij bv nu op stal staat en jij gaat hem dag en nacht buiten zetten moet ie wat warmers op. of andersom.
komt je paard buiten te staan of de hele dag op stal? ik zou als hij buiten staat fleecegevoerd/ongevoerde regendeken op doen, als hij op stal staat 100 grams of helemaal niks.. het zijn wel paarden en die hebben he tniet zo snel koud zoals wij mensen denken...
en vraag ook aan de oude eigenaar wat hij altijd daar op had, als hij namelijk nog steeds een 300 op heeft zou ik toch eerst even 100 grams op doen
Aukelizzy
Geplaatst: 22-03-10 10:43
Ligt er ook aan wanneer hij voor het laatst geschoren is. Was dat in bv. november of in januari nog een keer..Vraag gewoon de verkoper. Die kent het paard. Veel plezier van je nieuwe paard vandaag .