Heb 2 pony's op het oog die ik binnenkort ga bekijken.
Één daarvan heeft zomerexceem. Volgens de eigenaar valt dit waarschijnlijk wel te houden met een zomerdeken. Ik heb de pony van een zéér betrouwbaar adres dus er is geen sprake van verkooppraatjes!
Graag zou ik van jullie een schatting willen van de extra kosten die bij zo'n pony komen kijken.
Van de verzorging en behandeling van zomerexceem ben ik op de hoogte en ik ben mij ervan bewust dat dit veel extra tijd zal kosten.
Wanneer het echt mijn 'droompony' (penny
) lijkt te zijn heb ik dit er in elk geval wel voor over.Nu dus alleen het punt 'kosten' nog.
Ik ben mij ervan bewust dat een pony altijd veel geld kost en dat je anders er niet aan moet beginnen. Ik heb maandelijks ook zeker ruimschoots voldoende te besteden om een pony goed te kunnen fincancieren. De schatting van de kosten voor de behandeling van zomerexceem die ik jullie vraag is puur bedoeld om voor mijzelf de afweging te kunnen maken of ik deze extra kosten ervoor over heb, of dat ik dan liever sowieso ga voor de andere pony. Ook weet ik dat je natuurlijk altijd onvoorziene kosten kunt hebben en dat elk paard kwaaltjes kan krijgen.
Alvast bedankt!

)