) die ook nog eens (licht) gevoerd is. Vraag is alleen: wat is een goede deken die ook nog eens aan mijn voorwaarden voldoet? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) die ook nog eens (licht) gevoerd is. Vraag is alleen: wat is een goede deken die ook nog eens aan mijn voorwaarden voldoet?
Na 3 winters zijn mijn dekens nog steeds 100% water en regendicht

dorothea schreef:Maar 't was vandaag tien graden boven nul.
Ik zit te denken aan een 100 of 150 grams vulling, als tussendeken. Ik heb wel een mooie gezien, de Rambo California, maar die is toch wel flink aan de prijs. € 220. Daarentegen gaat-ie jaren mee, dus het is denk ik de investering wel waard...iemand ervaring met deze deken?
Humbug schreef:Mijn paard heeft de Rambo California op. Voor het voorjaar/najaar is het echt een geweldige deken; licht gevoerd, waterdicht, ademend, geweldige kwaliteit en hij staat super chique.
dorothea schreef:Maar 't was vandaag tien graden boven nul.
Ik zit te denken aan een 100 of 150 grams vulling, als tussendeken. Ik heb wel een mooie gezien, de Rambo California, maar die is toch wel flink aan de prijs. € 220. Daarentegen gaat-ie jaren mee, dus het is denk ik de investering wel waard...iemand ervaring met deze deken?