Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik heb zelf de cozy, en dat is een super deken, deze deken ligt niet op de schoft, maar net iets ervoor (dus eigenlijk op de nek). Ook de horseware dekens hebben dit 
:jwbos schreef:Misschien is dit iets voor je, deze dekens hebben een teruggesneden schoft waardoor de schoft vrij komt te liggen. Ook zijn deze dekens rond de borst en hals volledig pas te maken.
# Dura-Nylon® Westcoast Medium Deken - € 79,95
Een perfect pasvorm, volledige bedekking, Medium Deken
- 420 denier ademende schuurbestendige nylon buitenkant
- 280 grams vulling
- teruggesneden schoft om schuurplekken te voorkomen
- Adjusta-Fit systeem (De deken is volledig pas te maken rond de borst en hals)
- Rechte Buiksingels
- Gesloten Borst met een diepe V Vorm
Verkrijgbaar in de kleuren: zwart, burgundy, navy,groen.
Maten: 172cm, 177cm, 182cm, 188cm, 193cm, 198cm, 208cm, 213cm
De levertijd van deze dekens ligt tussen de 2 en 14 dagen.
http://www.uhg-shop.nl/?Lng=nl&PageID=3 ... ProdID=299
# Zenith Heavyweight Stal Deken - € 89,95
De meest perfect passende deken ooit! Wereldwijd de meest populaire deken.
- 420 denier, ademende, schuurvaste buitenkant
- 450 grams Vulling
- teruggesneden schoft om schuurplekken te voorkomen
- Adjusta-Fit systeem (De deken is volledig pas te maken rond de borst en hals)
- Een buiksingel en beensingels/bilkoorden
- Diepe v-vormige sluiting.
Verkrijgbaar in de kleuren: zwart, burgundy, paars, navy,groen en rood.
Maten: 172cm, 177cm, 182cm, 188cm, 193cm, 198cm, 208cm, 213cm
De levertijd van deze dekens ligt tussen de 2 en 14 dagen.
http://www.uhg-shop.nl/?Lng=nl&PageID=3 ... ProdID=297
Ook verkrijgbaar met een Buikflap
http://www.uhg-shop.nl/?Lng=nl&PageID=3 ... ProdID=313
Leonieke schreef:Ik ben erg tevreden over 3 dekens. Ik heb al zeker tig dekens gehad door de (12) jaren heen, van duur tot goedkoop. Echt zoooooveeel beviel echt slecht. Maar deze zijn echte aanraders:
- Harry's Horse Highliner, deze gebruik ik echter alleen als onderdeken. Ze zijn lekker licht, warm en comfortabel. Hebben een geweldige pasvorm en een gladde binnenvoering waardoor ze vrijwel niet schuren. Ze bevallen me echt mega goed, alleen zijn ze niet heel sterk en scheuren ze snel.
- Anky staldeken, lekker stevig, goede pasvorm en een lekker grote staartflap en ringejtes voor het bevestigen van een hals. Wel wat zwaar, daarom gebruik ik hem of als enige als staldeken of over de Highliner heen. Niet geschikt als onderdeken.
- Equiline staldekens, super fijne pasvorm, hoog opgesneden, lekker warm en comfortabel, sterke buitenstof en een anti-allergische en anti bacteriele binnenstof. Gebruik ik zowel als onderdeken als alleen als over de Highliner heen.
just_kiki schreef:Leonieke schreef:Ik ben erg tevreden over 3 dekens. Ik heb al zeker tig dekens gehad door de (12) jaren heen, van duur tot goedkoop. Echt zoooooveeel beviel echt slecht. Maar deze zijn echte aanraders:
- Harry's Horse Highliner, deze gebruik ik echter alleen als onderdeken. Ze zijn lekker licht, warm en comfortabel. Hebben een geweldige pasvorm en een gladde binnenvoering waardoor ze vrijwel niet schuren. Ze bevallen me echt mega goed, alleen zijn ze niet heel sterk en scheuren ze snel.
- Anky staldeken, lekker stevig, goede pasvorm en een lekker grote staartflap en ringejtes voor het bevestigen van een hals. Wel wat zwaar, daarom gebruik ik hem of als enige als staldeken of over de Highliner heen. Niet geschikt als onderdeken.
- Equiline staldekens, super fijne pasvorm, hoog opgesneden, lekker warm en comfortabel, sterke buitenstof en een anti-allergische en anti bacteriele binnenstof. Gebruik ik zowel als onderdeken als alleen als over de Highliner heen.
Jep de anky's ken iemand die heeft er eentje al 9 jaar ondertussen! enige wat los gingn was een naadje, ! zijn echt super fijne dekens!
.