Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tamary schreef:Verharen heeft te maken met de daglengte. Mijn pony is er ook altijd vroeg bij, al staat hij nu op een stal waar het licht lang aan is, anders begint hij eind jan. of bij 24/7 buiten half feb. met verharen. En nu is hij al 2 weken bezig, dus eigenlijk een maand te vroeg.
tamary schreef:Verharen heeft te maken met de daglengte. Mijn pony is er ook altijd vroeg bij, al staat hij nu op een stal waar het licht lang aan is, anders begint hij eind jan. of bij 24/7 buiten half feb. met verharen. En nu is hij al 2 weken bezig, dus eigenlijk een maand te vroeg.
ElsB schreef:tamary schreef:Verharen heeft te maken met de daglengte. Mijn pony is er ook altijd vroeg bij, al staat hij nu op een stal waar het licht lang aan is, anders begint hij eind jan. of bij 24/7 buiten half feb. met verharen. En nu is hij al 2 weken bezig, dus eigenlijk een maand te vroeg.
Nee hoor, dat is geen maand te vroeg. Het verharen begint als de langste nacht achter de rug is en dat is 21 december.