Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Maar leuk is anders
Heb gewoon hele dikke kleren aan, leren laarzen, en gewoon echte handschoenen (dat zijn de enigen die echt warm zijn) en dan ga ik gewoon zonder zadel met 2 dekens is ook lekker warm aan je kont 
), maar ik had zoveel aan dat ik haast niet op mijn paard kwam!
Reuze handig en lekker warm. Meestentijd heb ik de flap gewoon weggeklapt, maar af en toe om even op te warmen doe ik 'em over m'n vingers. Niet handig met het vasthouden van de teugels, maar dat is ook niet handig met gevoelloze vingers. Dus kiezen tussen 2 kwaden... 
poepiej schreef:En kunnen jullie wel rijden in de sneeuw? Hoe doe je dit? Want ik heb meer het idee dat hier ruiters reageren die allemaal een binnenbak tot hun beschikking hebben.
Groetjes Michelle
Alleen gister niet, toen bleef het sneeuwen....
ben geen mietje

) en thermobroeken onder mijn rijbroek gehad maar het hielp niets. Toen heb ik deze broek aangeschaft: http://www.ruitersport.com/br-thermobro ... 2ecf2b808c gewoon over je rijbroek heen trekken, lekkere dikke sokken aan en je rijlaarzen/schoenen. Ik kan er gewoon comfortabel mee rijden.