Afgelopen week is mijn pony geschoren. Ik wist al dat ze het eng vond, waardoor ik had gekozen voor verdoving die in het bloed gespoten word.
Woensdag was het zover en ze was heel suf, tot ze het scheerapparaat hoorde.
Mevrouw ging dwars door de verdoving heen.
Geen optie dus.
Vrijdag kwam die vrouw terug en is mijn pony ingespoten met verdoving in combinatie met spierverslappers.
Ze was ontzettend suf en het eerste half uur geloof ik ging goed. Ze kwam af en toe wel wat omhoog met haar hoofd, maar al gauw dommelde ze weer in.
Het ging heel voorspoedig.
Opeens, terwijl ze aan het achterbeen bezig was werd mevrouw wakker en kwam er niets meer van terecht. Het werd levensgevaarlijk en als klap op de vuurpijl molde Lotte (mijn pony) ook nog eens het scheerapparaat.
Conclusie: ik zit met een half geschoren pony. 1 kant van de hals is nog helemaal behaard, andere kant van de hals is half geschoren.
1 achterbeen is half gedaan, borst is nog behaard en 1 voorbeen nog half en natuurlijk het hoofd, maar die wilde ik sowieso niet laten scheren.
Opnieuw laten verdoven en gaan scheren lijkt me geen optie.
Ben zelf veel te bang dat het weer gebeurt en vindt het echt doodeng dat er iets gebeurt met degene die aan het scheren is.
Ik durf haar zelf niet eens meer vast te houden

Iemand suggesties hoe ik het er fatsoenlijker uit kan laten zien of er zelf ervaringen mee heeft?
Ik hoor het graag!