Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xxmarloes schreef:Nee helemaal niet, daarom vraag ik het me ook af wat ik moet doen
Hij zit nog heel netjes in zijn vacht, wel al iets langere haren maar verder eigenlijk niets..
edit:
Zeker omdat het nu een heel stuk kouder is geworden, vraag ik me af of hij zn dekentje nu al op kan. Aangezien hij dan waarschijnlijk wel lekker in zijn vacht blijft, maar is het nu nog niet te warm daarvoor..?
xxmarloes schreef:Ja dat is eigenlijk het beste, maar er is maar 1 deken voor hem.
Het paard is niet van mij, maar regel zelf zegmaar wel alles voor hem. De eigenaar laat dat over aan mij,m aar heb ik niet de mogelijkheid om voor meerdere dekens te zorgen
Hij zweet overigens wel altijd heel erg na het rijden, maar ik moet altijd 30 min terugstappen dus droog is hij meestal wel
jowien schreef:Waarom doe je uberhaupt een deken op? Een paard met een wintervachtje dat niet te dik is, klinkt ideaal!
Je kunt lekker blijven rijden zonder erg lang uit te moeten stappen (zoals ik met mijn dik behaarde paardje; moet een half uur uitstappen).
Deken is echt niet nodig, zeker als ie 's nachts op stal staat. Dan staat ie te zweten onder zo'n deken!
Mocht het paard het echt koud krijgen, kun je altijd nog de deken opdoen. Dus gewoon in de gaten houden of ie het koud heeft!