Het zou mischien kunnen lukken, maar paardenhaar is stugger dan mensenhaar dus je hebt kans dat je na 1 been al een redelijk bot mes hebt en allemaal happen krijgt..
Ik heb ook een tondeuse en dat is best moeilijk hoor om heel de benen te scheren. Gebruik het meer voor de stukjes die heel moeilijk zijn om met een grote machine bij te komen en bijvoorbeeld dat stukje manen achter de oren weg te scheren.
Andere vraag: mijn pony's zijn geschoren maar nu heb ik een oneffenheid gezien. Kan die wel met de gewone tondeuse worden geschoren of wordt dat heel lelijk. Ik ga niet voor dat ene haaltje de scheerder weer laten komen.
Miran, anders mnoet je even die van ons lenen (die is wel voor paarden/honden) en was niet zo duur. Als ie je bevalt kun je ns kijken of je die niet kunt krijgen ergens uit een aanbieding?
Ik kocht ook ieder jaar eentje bij de Kruidvat voor een tientje. Je moet ze tussendoor wel weer opladen maar ik kreeg er toch een paard of zes mee geschoren. Die ik nu heb, gebruik ik al drie jaar voor opscheerwerk aan benen, hoofd, oren en derde oor voor meerdere paarden. Eens of twee keer per jaar huur ik dan bij de ruitershop een groot machine voor het hele paard.
bij mijn fries lukte het niet met een mensentondeuse,ik heb nu een hondentondeuse van wahl....daar gaat het wel mee
Jeanneee_
Geplaatst: 03-11-09 13:56
Ik heb ook een hondentondeuse, Dat gaat hartstikke goed, en hij is lekker klein en handig
YvonneV
Geplaatst: 03-11-09 14:17
Quintolet schreef:
Je kan het wel , heb het zelf ook eens gedaan maar ze zijn ongeloofelijk snel bot ..
Ik heb net nog even gekeken bij Action ze zijn 4,49, kan je denk ik niet eens messen voor laten slijpen.
Anouk79
Geplaatst: 03-11-09 17:52
De onderkant kan je welzo bijwerken misschien maar de gehel benen niet natuurkijk. Niet zo handig je komt veel dichter op de huis ermee dan tov het lijf.