Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rapido schreef:Ze hebben die vacht niet voor niets!! Daarom altijd een deken als je je paard scheert (in welk model dan ook) En waarom ik nooit een shet zou scheren puur omdat ik het geen porem vind en patroontjes vind ik al helemaal super lelijk staan!! Je scheert een paard helemaal of helemaal niet!! Maar dat moet iedereen lekker zelf weten natuurlijk.
AH_scim schreef:Dat het lelijk is vind ik ook maar dat doet me niet zoveel. Dat is zeker de reden niet waarom ik scheer.
Onderkant hals, borst en buik geschoren. ongevoerde (fleecegevoerde) regendeken ja of nee.
De enige wat die deken beschermd is het bostgedeelte onder de hals en onder de buik beschermen maar weinig dekens.
(Ik ben de TS, ik zat gister op de naam van mijn vriendin.)

rapido schreef:Als je de shet scheert (wat ik persoonlijk nóóit zou doen!!!) dan ook zeker een deken op doen! En in de winter red je het niet met een ongevoerde regen deken want dat is veel te koud natuurlijk. Ik zou de shet lekker in zn vacht laten want het is geen pan een geschoren shet!