Op de Divoza-site staat nu onderstaande deken. Heeft toevallig iemand ervaring met deze deken? Is de fleecedeken onderdeel van de deken of zit deze er los bij? Ik wil deze deken met echt gure winterdagen gaan gebruiken. Mijn 200gr's is na twee wassingen volgens mij niet meer zo warm om deze winter goed door te komen en heb vorig jaar met de koudste dagen onder de 200gr's een fleecedeken gelegd. Vandaar nu mijn besluit een 400gr's te kopen.
Pagony Turnout duo *waterdicht *ademend *600 D ripstop nylon *400 grams vulling *gladde voering, voorkomt schuurplekken door deze gladde voering blijft de deken schoner *inclusief fleecedeken!
mijn zusje en ik hebben deze deken, bevalt prima vorig jaar opgehad nooit geen problemen fleece deken is incl. en zitten aan die fleece deken ook buiksingels ideaal voor als je hem onder een deken wil doen welke dan ook. ze hebben de fleece nu ook onder hun regen deken (meestal doen we dat na het rijden)
Vorig jaar zaten ze prima in hun vacht met deze deken op, kortom ben er erg tevreden mee!
Ooh ook nog voordeel, het sluit systeem vooraan (is erg goed, niet alleen met klittband gaat dus niet los bij het lopen) en veroorzaakt ook geen schuurplekken!
heb uiteindelijk toch een andere deken besteld. eentje van 300 gr. van sectolin. denk dat 400 gr toch te dik is. ik scheer m'n paard niet, vandaar. maar thnx anyway voor de adviezen!
aliealie
Geplaatst: 20-10-09 12:21
Mijn paard krijgt wel schuurplekken van Pagony dekens