Zou het een goed idee zijn om de manen in een soort van 'Fjordenkapsel' te knippen? Ik denk dat het er veel netter zal uitzien, nu is het zo'n beetje een warboel met lange en korte manen.. Geeft dat veel verschil, nu de winter er aankomt, dat de manen de hals verwarmen ofzo?
Tegen volgend jaar gaan we wel uitkijken naar een deken of middeltjes, maar je hoort zoveel wat bij de ene wel werkt en bij de andere niet dus wij weten het ook even niet meer, maar we hebben nog heel de winter om over een hulpmiddel na te denken.

Hier is een foto.
Ondertussen heeft ze nog een stukje meer afgeschuurd dan toen wanneer die foto is getrokken, de helft van de manen is er nu al af. (Btw niet denken dat ik gek ben ofzo he, om mijn paard bij 15 graden een winterdeken 300 gr. voering op te leggen, maar het was een verjaardagskado en ik moest het passen om te zien dat het niet terug naar de winkel moest)
Mooie pony heb je trouwens!!
Sindsdien houd ik de lengte op handbreedte, dan valt het ook niet zo op als ze weer een stukje mist, door de deken bijvoorbeeld.