), maar pluk haar met wind en regen wel eens koud het land uit. Nu weet ik dat rillen niet zo 'slecht' is zoals sommigen beweren, maar als mijn paard als een zielig hoopje in elkaar gekropen staat met koude oren en flanken is dat voor mij een teken dat ze echt niet happy is met die kou!
Maar goed, zit om die reden dus aan een regendekentje te denken, ook voor de winter. Swinters is snachts op stal en overdag een paar uutjes buiten staan. Maar als het flink rot weer is, zijn ze het zo zat en koud, en kunnen ze nog minder lang buiten staan... Dus vandaar mijn gedachte; dekentje.
Maarrrr, kan je dan beter een ongevoerd regendekentje kopen? Of een gevoerde? Omdat ik ergens had gelezen dat een regendeken helemaal niet zo geweldig is, omadt ze dan niet hun haren omhoog kunnen zetten erbij.... En eenmaal aan een deken, is altijd aan een deken?
Zijn hier meer mensen die hun paarden bloot hebben maar voor de echte rot winterdagen een ongevoerde regendeken opgooien? en hoe staan de paarden daar dan onder, gewoon warm blijvend?? Hoor het graag