Rambo Sweet Itch

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Colinda20

Rambo Sweet Itch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 18:38

heeft iemand evaring met de rambo sweet itch eczeem deken. moet helaas weer een nieuwe deken aanschaffen. heb nu de pagony maar is helaas alweer kapot :(
heeft iemand ze al uit engeland laten komen?

_evelien_

Re: Rambo Sweet Itch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 22:05

pagony eczeemdeken vindt ik echt ronduit waardeloos...
heb een deken van meulenkamp de itch off eczeemdeken, heerlijk deken.
kan hem je echt aanraden, houd het al 3 seizoenen vol ;)
Met rambo heb ik geen ervaring , maar wou je toch even laten wat ik een erg fijne deken vind.

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 22:18

Een stalgenoot heeft de Rambo op haar paardje liggen en is een erg goed, stevig deken. Ligt perfect, gaat niet snel stuk, ze gebruikt hem nu voor het 3de seizoen en begint nu aan de binnenkant wat slijtage te vertonen maar daarvoor heeft geen enkel exceemdeken het een seizoen volgehouden.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 23:00

Colinda20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-09 16:01

nu zit ik te twijfelen over de maat.
heb van de pagony eczeem maat 145
nu heeft ze verder van de dekens maat 125 of 135
welke maar zou ik dan moeten bestellen van de rambo sweet itch en van de Waterproof Fly Rug Liner Horse Rug?

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 21:11

Colinda20 schreef:
nu zit ik te twijfelen over de maat.
heb van de pagony eczeem maat 145
nu heeft ze verder van de dekens maat 125 of 135
welke maar zou ik dan moeten bestellen van de rambo sweet itch en van de Waterproof Fly Rug Liner Horse Rug?

Het beste kan je kijken op de website van Horseware voor een antwoord op deze vraag. Ga naar www.horseware.com, klik op het meest linker paard (dit is voor Europa), ga naar FAQ en kies voor "How to fit your rug?" Daar staat een methode om de juiste maat te meten voor een Horseware deken. Hou er wel rekening mee dat de maattabel die je ziet uitgaat van een gemiddeld gebouwd paard. Heb je een paard/pony die forser gebouwd is zoals bijvoorbeeld een fjord, haflinger of tinker, dan kan je beter 1 maatje groter nemen.

De Waterproof Rugliner dien je overigens in dezelfde maat te nemen als de maat van je vliegendeken (in dit geval de Rambo Sweetitch Hoody), anders past hij niet.

Hopelijk heb je hier iets aan!