Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Waardoor er dus in september nog beperkingen zijn. Delaja schreef:Excuses als dit niet goed staat!
Ik woon in Den Haag en ga het liefst een paar keer per week met mijn paard bij kijkduin het strand op. Nou had ik mijn paard vorig jaar rond deze tijd pas net en ging niet vanaf het begin al het strand op. Ik ben toen pas ergens in november voor het eerst die kant op gegaan.
Dit jaar wil ik echter zodra het de hele dag mag het strand weer op, ik weet alleen niet meer vanaf wanneer het nou precies weer mag.
Nu mag het wel al voor 07:00 en na 19:00 maar ik zit met het probleem dat ik twee verschillende (allebei geloofwaardige) data heb gevonden wanneer het weer de hele dag mag. Op internet staat op kustgids.nl namelijk dat er vanaf 15 september bij kijkduin weer op het strand mag worden gereden http://www.kustgids.nl/kijkduin_strand/index.html
op het bord bij de strandopgang direct links van kijkduin (bij kijkduinpark) staat echter dat het vanaf 1 oktober pas mag...
Weet iemand die daar bekend is of die weet hoe het precies zit wanneer ik nou weer het strand op mag overdag?