Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

horsething schreef:Ik heb een deken nodig met een onderlengte van 195 cm. Ik wil graag een Horseware deken (of eventueel een andere maar wel van dezelfde kwaliteit).
Mijn paard staat overdag in de wei en snachts op stal. IN de wei gaat het er nogal eens ruig aan toe dus wil ik een stevige deken. Voering is niet het belangrijkste aangezien ik nog onderdekens heb liggen. Wel belangrijk zijn waterdichtheid, sterkte en ligging.
Wat zou een goede deken zijn voor mijn paard?

horsething schreef:En wat zijn de prijzen wan deze dekens? Of kan ik die op een website zien?
Groetjes Wendy

horsething schreef:He Horseware,
Zijn er problemen met haaruitval bij horseware dekens met hals?
Ik heb namelijk eerder een deken met losse hals gehad, ik geloof van BR, en hiervan vielen de manen uit.
Groetjes Wendy
horsething schreef:Hoe zit het eigenlijk met de denier van de horseware dekens. Dit is namelijk niet heel super hoog namelijk 1000D. Terwijl ik altijd heb gehoord dat hoe meer denier hoe beter. En aangezien er dus ook verschillende dekens van 1200D zijn en zelfs van 1680D
Groetjes Wendy
mensport schreef:Bucas dekens zijn 1600Denier heel sterk, ik heb ze voor mijn shetlander en tja ben er erg over te spreken. Wat ik wel een nadeel vind is dat deze deken niet op ieder paard past. BR dekens gebruik ik zelf ook ideaal!! Maar helaas maar 600Denier.
vordur schreef:@ horseware
nog een vraagje aan jou.
kun je het losse halsstuk van de amigo deken ook gewoon los kopen wand dat kan ik nergens terug vinden.