Wie kan mij uit de brand helpen?
Ik wil deze winter een deken op mijn fries leggen! En aangezien dat bijna moet gebeuren. En ik nog niks van dekens af weet! Wordt het een beetje kort dag! Ik heb altijd de winter nog zonder deken gered.
We hebben het al met een aantal stal mensen over gehad, en je hebt ook verschillende dekens! Maar omdat friezen forser zijn passen ze niet perfect! Dus wie heeft er ervaring! En goede aanraders?
Nu hoorde ik dat je verschillende dekens had. Zo'n all in? Van +12 tot - 10 of zo iets?
We willen Dirk niet gaan scheren. We willen geen kale plekken. En geen te kleine deken. Aangezien friezen vrij breed zijn? En moet je percee met hals??
Sorry ik heb echt helemaal geen verstand van dekens... Ik zit een beetje in een crisis
Beetje maar hoor 
Ow ja, waarom krijgen sommige paarden juist van die kale plekken. Want die wil ik juist voorkomen.
Wil iedereen natuurlijk!Alvast bedankt!
ik bedoelde maar dat dekens meer werk zijn dan dat het op het eerste zicht lijkt, dus als het niet echt een reden zou hebben, dat ze er beter 2x over nadenkt (je zit er tenslotte de hele winter aan vast eens je begint).