Ik heb alles hier een beetje doorgelezen.. sommige dingen kwamen in de buurt van mijn 'problemen' maar het was het telkens niet niet..
Ik sta op een manege en mijn pony staat swinters heel de dag op stal..
Hier baal ik echt heel erg van maar er zijn in de buurt geen andere fijne stallen te vinden..
We hebben 2 binnenbakken en ik rijd dus swinters altijd binnen..
Maar ik heb deze winter mijn pony geschoren en onder de dekens gezet..
Zn oude eigenaar deed dat ook altijd met hem..
Dat gaat opzich prima maar ik heb er zo'n hekel aan.. dat gezeur met die dekens enzo.. schuurplekken.. of dat het niet lekker zit enzovoorts enzovoorts..
Ik loop nu stage en mijn stage docent zegt van haal die dekens er gewoon lekker vanaf en laat die wintervacht groeien..
Maar nu loop ik tegen de volgende dingen aan.. :
- Is dat handig.. we rijden dus altijd binnen en daar is het best benauwd.. en dan zweet hij na 5 minuten training al...
En als ik hem dan op stal zet.. ? dan is hij zijknat..
Mn stagedocent zei afspuiten... dat doen wij ook altijd... maar nu ben ik weer zo dat ik het idee heb dat dat zo koud is... als het -10 is ofzo...
- En het 2e... : ik rijd veel wedstrijden... en word je nou een beetje raar aangekeken als je met een berenvachtje op wedstrijd komt.. ik weet dat dat eingelijk niet mag maar het is niet echt een mooi gezicht natuurlijk..
Ik ben benield hoe jullie hier over denken en zou het fijn vinden als jullie je tips met mij willen delen..
want ik zit er echt overin

:
. Ik bedoel, ik ben juist zo dol op het hebben van een paard, omdat ik dan lekker veel buiten kan zijn met mijn paard. Ik zou het niet trekken op zo'n stalling (en mijn paard eerlijk gezegd ook niet
).
).

(of je moet solarium hebben)