Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jnien71 schreef:Het is precies dezelfde deken als van Divoza, zit geen verschil in alleen een ander merkje erop gestikt.
Deze deken gaat één seizoen mee, maar daar is de prijs dan ook naar. Pasvorm is prima.
Ik heb eerder altijd de Boett dekens gehad, maar vind deze veel en veel te duur naar gelang kwaliteit.
Ik koop liever ieder jaar een nieuwe deken voor 65 euro dan dat ik bijna 3x zoveel kwijt ben voor een deken die maar 2x zolang meegaat.
Dus ik kan je de deken wel aanraden prijs/kwaliteit is OK.
x_Layla_x schreef:Vriendin van mij heeft vorige week al de tweede premiere gekocht voor dit seizoen. De eerste was vrij snel kapot. Ze had al een aantal gaten dicht genaaid. Maar nu waren heel die elastieken banden er af gescheurd. Dus zij heeft er minder goeie ervaringen mee. Maar het ligt er denk ik ook een beetje aan hoe je paard er mee om gaat. Zij rolt best vaak, ook niet echt bevordelijk natuurlijk. Vaak als we 's ochtends aan komen hangt de achterkant helemaal naar de zijkant op de grond. Maar weet niet of dat iets met de kwaliteit te maken heeft?