Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Niezzz schreef:Er zijn idd ook vliegendeken met een uitsparing, erg handig
Maar je kan natuurlijk ook gewoon een dekentje tussen je zadel en dekje doen.
Wel optimisch dit topic zeg
) kleur zag er ook niet uit (ze hadden alleen fel zee-groen), maar kon me niks schelen want ik was wel met een ontspannen paard in augustus in het bos 

Jolo schreef:Ik heb voor afgelopen zomer bij Divoza een vliegendeken met uitsparing voor je zadel en met hals gekocht. Die is super goed bevallen. Hij blijft mooi liggen en heb (voor het eerst) de hele zomer door buitenritten gemaakt in het bos.
hahaha, inderdaad een ridderpaard (heel wat opmerkingen van wandelaars gehad) kleur zag er ook niet uit (ze hadden alleen fel zee-groen), maar kon me niks schelen want ik was wel met een ontspannen paard in augustus in het bos
edit; heb net even op de divoza-site gekeken, daar staat nu alleen een 'vliegen-uitrij-deken' maar die ik heb zit dus 'voor de borst' ook dicht en met hals, kan er geen plaatje van vinden, maar in 2008 verkochten ze hem wel.
). Ik heb deze vorig jaar ook gezien. Ze zullen dit voorjaar wel weet met een nieuwe prachtige modieuze kleur komen.
)
)