Ik heb echt een heel dom probleem.
Ergens in november ben ik begonnen aan de scheerbeurt van mijn merrie. Omdat ze nogal een hittepetit is heb ik haar door de veearts laten sederen. Helaas ging toen ik ongeveer op een kwart was de scheermachine stuk. Stond m'n paard daar, met 1 kaal been en een halve kale hals, een kaal koppie.
Was van plan het de dagen erna af te maken maar het kwam er maar niet van met die donkere dagen en weinig vrije uurtjes. Werk in de paarden dus had echt, echt geen tijd doordeweek en ook in het weekend kwam het er niet van. Toen maar besloten om het zo te laten omdat het waarschijnlijk toch snel zou aangroeien. De andere paarden die ik had geschoren konden tegen die tijd al voor de tweede keer!
Maar neehoor.. mevrouw staat nu nog steeds als een kaal geplukte kip op stal en nu kan ik het niet meer bijwerken/opnieuw doen omdat ik bang ben dat haar zomervacht naar de maan is dan.
Dus wanneer groeit dit nou eindelijk eens terug? Wie weet het?

Dus dat schrijf je iets anders en met haar had ik precies hetzelfde. In november geschoren, maar lang niet alles, want ze vond het doodeng. Toen heeft ze er ook een tijdje als 'knapperd' rondgelopen, maar toen werd ze kreupel en heb ik haar niet afgeschoren. Pas toen het weer beter ging is ze afgeschoren en dat is begin februari gebeurd.