Hallo Allemaal,
Ik weet niet of het topic hier goed staat, anders mag het verplaatst worden.
Ik hoor iedereen al weer klagen dat de winter nu eigenlijk wel lang genoeg heeft geduurd. Maar voor ons mag het best nog een wat langer duren. Ik kijk nu al weer op tegen de dagen dat onze shet gek wordt van het schuren. We hebben ons vorig jaar gered met allerlei smeerseltjes en we hebben een exceemdeken geprobeerd, die niet zo succes was. Onze deken was te groot en omdat het gevaar te groot was dat ze vast bleef zitten in de deken, hebben we die weer af gedaan. We hebben haar vorig jaar vaak gewassen met teershampoo om de jeuk te verlichten maar dat waren allemaal maar tijdelijke oplossingen. Uiteindelijk kwamen we via internet achter Hippo ex-cema. Ook hier op bokt er is over gepraat. Maar omdat ik niet echt duidelijk reacties kon vinden, wil ik die nu aan jullie vragen. Is er iemand die er ervaringen mee heeft? Zelf geprobeerd of kennissen die het geprobeert hebben? Goede en slechte ervaringen zijn welkom.
We hebben het product op internet al gevonden maar mijn moeder vind het nog te onduidelijk om het zomaar te gaan proberen. Wij zullen zelf ook contact op nemen met de dierenarts om te kijken wat die er van zegt. Maar graag hoor ik dus wat jullie (mensen die er ervaringen mee hebben) er van vinden.
Groetjes Milou