Mijn planning was morgen aan de hand te gaan wandelen .. fijn naar het bos en foto's maken
Maar: voor ik aan dat bos ben moet ik langs een straat .. Heb vandaag eens gehoord bij de eigenaar (ik woon daar niet en wist dus niet hoe het daar was) en die zegt dat de straat nog goed bevroren is, dat die zelf niet zou gaan wandelen maar dat ik het zelf zou moeten beslissen. Dus nu zit ik hier

De straat is niet druk, maar af en toe komen er wel auto's.. Ik kan ook langs een andere weg, die zou meer open zijn maar dat is een langer stuk en er komen ook meer auto's .. dus wat het meeste risico inhoudt?
Ik heb echter geen ervaring met heel dit sneeuw/ijsgedoe .. hebben paarden daar snel last van qua glijden? Pony heeft geen ijzers (anders begon ik er nog niet aan) en heeft vorige keer op bevroren grond en bevoren water zich erg goed uit de slag getrokken (ging spontaan het water op, vond het leuk
). Maar toen had het maar lichtjes gevroren, en waren de straten open ... En dit is blijkbaar nu niet het geval ... Mogelijkheid om in de berm ofzo te lopen is er niet, eventueel het voetpad maar dat mag normaal niet en ik weet ook niet hoe het uitziet, als het hetzelfde is als de weg (dus niet schoongemaakt ofzo) helpt het niet veel natuurlijk 
Dus ... kan het misschien toch wel? Of zouden jullie er echt niet aan beginnen?
Wil dolgraag er nog eens met pony opuit, en zou dolgraag mooie sneeuwfoto's willen .. Maar als het beter is van niet doe ik het uiteraard niet, heb de laatste tijd al genoeg meegemaakt