Tot nu toe liggen de HH dekens het beste op Ylon, vandaar dat ik er graag meer van wil aanschaffen.
Nu heb ik al rond zitten te kijken en heb me kapot gezocht naar info over de bevesteging van het halsstuk. Nergens staat op welke manier het halsstuk wordt bevestigd en nog slechter wélke dekens allemaal bevesteging hebben voor de hals.
Er is maar 1 winkel (onlineschop waar ik heb gekeken) die over 1 deken die informatie geeft. De Harry s Horse® Outdoor rug Thor 300g (HH3220652) heeft deze ringetjes (volgens de omschrijving).
Wie weet welke dekens deze ringen allemaal hebben?
Aangezien het deken van de beschrijving alleen nog maar in maat 165 te verkrijgen is, ik heb een 175 nodig..
Omdat Ylon nu schuurplekken heeft op haar schouders (van ander deken) wou ik daar graag een borstbeschermer overheen. Alleen heb ik een madam met maatje supertanker. Errug brede halsaanzet en haar borstomtrek ik geloof ik ook niet de kleinste.. (Het is een Fjord
)Zou iemand voor mij kunnen opmeten hoe groot de halsopening is van een maar L en een maat XL? Graag ook het merk erbij vermelden, misschien dat dat uitmaakt

Alvast heel erg bedankt!
Tatjana

)