HH-dekens met bevesteging halsstuk & borstbeschermermaat

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tatjanaa

HH-dekens met bevesteging halsstuk & borstbeschermermaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 17:07

Hoi!

Tot nu toe liggen de HH dekens het beste op Ylon, vandaar dat ik er graag meer van wil aanschaffen.

Nu heb ik al rond zitten te kijken en heb me kapot gezocht naar info over de bevesteging van het halsstuk. Nergens staat op welke manier het halsstuk wordt bevestigd en nog slechter wélke dekens allemaal bevesteging hebben voor de hals.
Er is maar 1 winkel (onlineschop waar ik heb gekeken) die over 1 deken die informatie geeft. De Harry s Horse® Outdoor rug Thor 300g (HH3220652) heeft deze ringetjes (volgens de omschrijving).

Wie weet welke dekens deze ringen allemaal hebben?
Aangezien het deken van de beschrijving alleen nog maar in maat 165 te verkrijgen is, ik heb een 175 nodig..

Omdat Ylon nu schuurplekken heeft op haar schouders (van ander deken) wou ik daar graag een borstbeschermer overheen. Alleen heb ik een madam met maatje supertanker. Errug brede halsaanzet en haar borstomtrek ik geloof ik ook niet de kleinste.. (Het is een Fjord Knipoog )
Zou iemand voor mij kunnen opmeten hoe groot de halsopening is van een maar L en een maat XL? Graag ook het merk erbij vermelden, misschien dat dat uitmaakt Lachen

Alvast heel erg bedankt!

Tatjana

Aukelizzy

Re: HH-dekens met bevesteging halsstuk & borstbeschermermaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 17:16

Mijn moeder heeft op mijn dekens zelf ringen genaaid zodat ik de losse hals op alle dekens kan bevestigen.
Ze zitten onder de halsbies. Ik heb een deken waar ze standaard op zaten dus mijn moeder heeft die maat gewoon aangehouden.
Werkt prima Knipoog .

Leonieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 18:02

Ik heb geloof ik bij de omschrijving van de deken vermeld welke wel en geen ringen hebben.
Als ik het zo uit het hoofd moet zeggen hebben geloof ik alle Thor modellen ringen voor het halsdeel. De staldekens hebben dit niet, zoals dus de wave en de Highliner.
Het halsstuk kan je door middel van 3 klittenbanden aan de ringen bevestigen.
Het halsstuk sluit door middel van 2 schuifgespen.

HelgaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 18:04

Ik heb de HH thor 300grams winterdeken en die heeft ringen voor het bevestigen van een halsstuk!

Edit: www.allesvoorjepaard.nl hebben ze deze deken nog in heel veel maten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:26

HAR --> SV.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 15:35

Ik heb ook ringen voor een halsstuk(dus ik zal ook wel de Thor hebben Haha!)

Maar hoe bevalt dat halsstuk van de Thor?