Marion71 schreef:Ik snap je probleem femmie. Ook mijn beesten zijn gewend om altijd buiten te komen. Nu staan ze al 2 dagen verplicht de hele dag in hun luxe gevangenissen. Ik vind 't eigenlijk maar niks, maar durf ze ook niet in de bak te doen. Die is wel bevroren maar wel vlak en niet glad. De bestrating er naar toe hebben we gestrooid, maar ik ben zo bang dat ze zo gek doen als een deur. Die bevroren ondergrond werkt niet mee als ze flink in de remmen gaan. Mijn ervaring van vorige jaren is dat ze na een week weer buiten komen relaxter zijn, dan na een paar dagen. Ik hoop dat dat ook nu zo is en wacht totdat de bodem weer redelijk fatsoenlijk is. Ik voer ze nu gewoon vaker en deel de porties op in kleinere, zodat ze elke keer wat te doen hebben. Ik geef ze een voerronde wortels meer; lekker wat te doen en ze worden er niet dik van (bevat vooral water en dat scheelt weer emmers sjouwen). Nu zou een binnenbak ideaal zijn, maar die heb ik niet. Wachten tot het warmwater gaat regenen.
Pffffff, gelukkig zijn wij niet de enige, ik dacht al dat ik een groot probleem had qua ondergrond