Mijn pony scheren??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zal ik mijn pony scheren?

Ja
2 (25%)
Nee
2 (25%)
Weet ik niet
4 (50%)

Totaal aantal stemmen: 8

_Claire

Mijn pony scheren??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-09 18:33

Hoi,

Ik had een vraag... Volgend jaar ga ik wedstrijden rijden met mijn e-pony. Zelf rijdt ik aardig intensief (5 á 6 keer per week) Ze staat in een overdekte buitenstal. Als ik hard train met lessen etc, zweet ze aardig veel. Op haar hals is ze ook best behaard, op de rest van haar lijf valt het wel mee. Zal ik nu mijn pony scheren? Zou het verzorgder zijn voor wedstrijden, omdat je zonder behaarde vacht zit? Ik hoop op reacties!

Anoniem

Re: Mijn pony scheren??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:10

VSW --> SV.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:25

Mischein moet je een dikker deken opdoet zodat ze het warm krijgt en haren verliest. Heb ik ook met mijn pony gedaan. En lijnzaad geven. Dan is scheren waarschijnlijk niet meer nodig (bij mij niet) En als je dan toch wil schere, zal ik als ik jouw paard had een jachtmodel (laten) scheren. Dan gaat er niet teveel haar vanaf. Het zijn tenslotte winterharen. En volgend jaar zijn die er wel weer af hoor

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 08:53

Geryon schreef:
Mischein moet je een dikker deken opdoet zodat ze het warm krijgt en haren verliest. Heb ik ook met mijn pony gedaan. En lijnzaad geven. Dan is scheren waarschijnlijk niet meer nodig (bij mij niet) En als je dan toch wil schere, zal ik als ik jouw paard had een jachtmodel (laten) scheren. Dan gaat er niet teveel haar vanaf. Het zijn tenslotte winterharen. En volgend jaar zijn die er wel weer af hoor

Ja helemaal mee eens.