Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xMarloes schreef:Hee, als jij niet wilt dat die geschoren wordt zou ik het niet doen.
Als je het wel doet kan je het iemand laten doen, die een scheerapparaat ervoor heeft!
Of je leent zo'n apparaat en je probeert het zelf!
Zelf heb ik ook een vraag!
Mijn verzorgpony is 29-jaar.
We willen haar scheren omdat verharen erg moeilijk gaat!
Maar we willen haar zo scheren dat ze gewoon een lekker zomervachtje hheeft en zo de wei op kan
zonder deken etc.
Wat voor mesje kan je dan het beste gebruiken?
( wij gebruiken een ''gewone'' tondeuse ook die je voor mensen gebruikt, omdat we het voor één keertje willen proberen
xx
onley schreef:xMarloes schreef:Hee, als jij niet wilt dat die geschoren wordt zou ik het niet doen.
Als je het wel doet kan je het iemand laten doen, die een scheerapparaat ervoor heeft!
Of je leent zo'n apparaat en je probeert het zelf!
Zelf heb ik ook een vraag!
Mijn verzorgpony is 29-jaar.
We willen haar scheren omdat verharen erg moeilijk gaat!
Maar we willen haar zo scheren dat ze gewoon een lekker zomervachtje hheeft en zo de wei op kan
zonder deken etc.
Wat voor mesje kan je dan het beste gebruiken?
( wij gebruiken een ''gewone'' tondeuse ook die je voor mensen gebruikt, omdat we het voor één keertje willen proberen
xx
hier staat een oude pony die ik ook scheer dit jaar echter wacht ik daarmee tot het zeker 18+ is buiten
nu hoef je dat dus niet te doen ik zet jouw ook niet zonder jas of trui buiten in de wind
en er zit maar 1 maat mesje op zo een ding dus gewoon kort
@TS persoonlijk vind ik het nu al wat erg laat om te gaan scheren de meeste paarden staan te verharen nu dus als je een maandje verder bent ziet die er al weer een stuk beter uit
en je weet toch wel dat je hem dus niet zomaar zonder deken eruit kunt zetten