Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
. Ik werk het liefste met één deken.
. Hoe moeten deze dekens bevestigd worden of blijven deze ook zo gewoon mooi zitten?
.
, hopelijk weet jij ook al meer wat je wilt
. Over de zweetopname, deze dekens ademen erg goed. Ik heb nog geen last gehad van zweet
.
via paardendrogist. Denk dat ik voor de 200 ga. Hij heeft nu de amigo 200 en een HH highlliner 300 op (al vind ik de amigo warmer
).
. Zou anders wel erg scheef zijn al je de complete set in verschillende maten moet kopen (heb het over de duoliner).
. Kan ik eindelijk af van die stomme HH onderdekens
. DubbelDun schreef:Zouden de dekens van één merk er niet op berekend zijn om in elkaar te passen??
Dus dat de onderdekens van Amigo qua maat gelijk zijn, maar net iets kleiner gesneden zijn om binnen de andere deken te vallen??
. Halsdekens zijn ook qua aansluiting hetzelfde. Daarnaast lijkt het mij niet essentieel dat je klittenbandjes vastmaakt. Mijn HH deken ligt er nu onder en die zit alleen voor op de borst vast. Ik denk als je hem achter aan de haakjes klikt dat dit genoeg moet zijn tegen het schuiven
.
.