Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
toucher schreef:ooh jaa hoor hij kan best wel goed zijn,, alleen de meestje toundeuse die je bij de blokker of lidl etc. koopt die zijn meestal zomaar stomp en kun je ook geen nieuwe mesjes voor halen,,, slijpen word hij ook niet zo scherp meer van dan dat hij was,, vriendin van mij die heeft wel 1 alleen die doet et nog wel goed,, die koste 20 euro,, goed schoonhouden en goed olien,, dan kom je een heel end,, en als et alleen voor een figuurtje is op de kont dan moet dat helemaal geen probleem zijn,,
succes
lammie2701 schreef:ik heb mijn tondeuse (sectolin, draadloos) een jaar geleden bij divoza gekocht voor 25 euro, deze was om paarden te toileteren (oren uitscheren, kootholtes en evt. hoofd)
anniee schreef:Voor dat bedrag kan dat inderdaad wel RoxyFoxy!
Ik zou toch wel eentje kopen die voor paarden is, tenzij je hem echt heel erg weinig gaat gebruiken.
Voor onder de 50euro heb je dan wel eentje die er echt geschikt voor is.
Nog een vraag: dat figuurtje, scheer je die dan UIT de vacht?
Meestal scheer je toch alles af BEHALVE het figuurtje?
Heeft iemand een foto hoe dat eruit ziet als je het uit de vacht scheert? Heb het andersom wel gedaan en vond dat erg leuk, maar aangezien ze nu niet geschoren worden maar gewoon onder een deken staan in hun 'zomervacht' heb ik geen figuurtjes nu. Zou het wel weer willen, maar wist dus niet dat "andersom" scheren ook kon. Ben benieuwd naar jullie ervaringen/foto's. Sorry TS , klein beetje off-topic misschien.
Marloesx schreef:Misschien beetje een stomme vraag, maar ik heb mijn paarden nooit geschoren vroeger.
moet je met het haar mee of tegen het haar in?
Aman_ schreef:Ik heb een tondeuse van de Kijkshop, was ook niet zo duur en doet het heel goed. Dus die van de Lidl kan best goed zijn.