Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dblijham schreef:Heel veel geduld hebben, neem een dag de tijd en wen hem eerst aan het geluid van de tondeuse. Als hij het geluid dichtbij niet erg meer vind kun je met het apparaat over zijn lijf glijden zonder dat het aan staat en dan maar kalmpjes aan beginnen. Verder wil afleiden met lekker eten ook wel helpen bij die van mij.

De mijne moest vorig jaar voor t eerst geschoren worden, ze was toen pas 3 en half, maar t was totale paniek bij haar! Ze liep letterlijk over je heen om weg te komen van t apparaat. Ik kon absoluut niet binnen een meter van bereik komen met t apparaat
hoeveel geduld ik ook had. Dus... plat laten spuiten door de da en binnen een half uur geschoren! (alles behalve der hoofd en benen) Want toen begon t weer uit te werken en begon ze uit te halen met der achterbeen. Afgelopen woensdag gewoon weer platgespoten... en binnen een half uur geschoren scheelt voor ons beide een hoop stress.