Alvast bedankt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ben bucasfan! 
Kim_S schreef:Mijn mening weet je al een beetjeIk ben bucasfan!

Kim_S schreef:Mijn ijslander is vrij breed van voren en ik heb geen problemen met mijn bucas smartex rain en ook niet met mijn irish turnout light die ik hiervoor had
Anders heb je altijd nog de big neck versie idd.
Welke deken heb je precies van bucas patjelisa?

Kim_S schreef:Bij de paardendrogist, mits je het oude type hebt. De nieuwere is met andere borstsluitingen dus dan past het tussenstuk niet.
Er zit wel levertijd op zag ik: http://www.paardendrogist.nl/index.asp? ... ctID=26430
Elma_ schreef:waarom wil je een deken op een ijslander of fjord hebben?
Niets aanvallend hoor maar vraag ik me toch echt af..

Lisean schreef:Bij IJslander/fjord lijkt het me niet heel nodig..
Want ze hebben al een hele dikke 'vacht' van zichzelf en zijn er dus aan gewend..
Als je er dan een deken op gaat doen raken ze daar aan gewend, en krijgen ze het zonder alleen maar kouder!
patjelisa schreef:Lisean schreef:Bij IJslander/fjord lijkt het me niet heel nodig..
Want ze hebben al een hele dikke 'vacht' van zichzelf en zijn er dus aan gewend..
Als je er dan een deken op gaat doen raken ze daar aan gewend, en krijgen ze het zonder alleen maar kouder!
Mijn bonte fjord word zelfs geschoren en over een jaar waarschijnlijk onze ander fjord ook!
en ze krijgen ook dekens op![]()
Waarom is dat niet goed dan?

Lisean schreef:Maar.. het is niet zo dat ze dan dood vriezen ofzo![]()
In nederland is het toch niet zo heel koud dus het kan heel goed hoor..
Daar over hoef je je geen zorgen te maken
patjelisa schreef:Kim_S schreef:Bij de paardendrogist, mits je het oude type hebt. De nieuwere is met andere borstsluitingen dus dan past het tussenstuk niet.
Er zit wel levertijd op zag ik: http://www.paardendrogist.nl/index.asp? ... ctID=26430
Ja die heb ik!
Dank je wel helemaal geweldig!
Want ik doe deze als het nog kouder is over mijn staldeken en dan zou die nog strakker zitten van voren.![]()
Ga deze bestellen!
Lisean schreef:patjelisa schreef:Mijn bonte fjord word zelfs geschoren en over een jaar waarschijnlijk onze ander fjord ook!
en ze krijgen ook dekens op![]()
Waarom is dat niet goed dan?
Het is denk ik niet perse slecht.. je moet het zelf weten
Maar wat ik al eerder zei: als ze eraan gewend raken, betekent het dus dat hun vacht dunner word en dat ze het sneller koud krijgen..
Paarden zijn heel goed in staat zich aan te passen. Ik reed alleen nogal fanatiek,
Voor mijn jonge merrie ga ik als ze oud
Hij koste 50 euro dus een leuk prijsje! Hij is wel ruim bij de hals maar volgens mij is dat niet heel erg, dan kunnen ze ook eten zonder het knelt. Bedankt voor alle reacties!!