Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

kaatje77 schreef:Bij de Welkoop / Boerenbond heb je merkstiften voor vee.
IDEAAL
beantsje schreef:kaatje77 schreef:Bij de Welkoop / Boerenbond heb je merkstiften voor vee.
IDEAAL
tof, die ga ik halen! wil het er daarna nog wel weer af? mijn vorige tinker was wit en daar heb ik toen een lippenstift aan opgeofferd ze zag er nog wekenlang uit of het scheren gruwelijk misgegaan was...
Geen idee, was laatst bij een klant en zij had zo'n stift, maar dan teken je toch alles af was eraf moet?
beantsje schreef:kaatje77 schreef:
tof, die ga ik halen! wil het er daarna nog wel weer af? mijn vorige tinker was wit en daar heb ik toen een lippenstift aan opgeofferd ze zag er nog wekenlang uit of het scheren gruwelijk misgegaan was...
jesito schreef:Vetkrijt voor de varkens en koeien, ik denk dat dat hetzelfde is als die merkstift die hier al genoemd wordt.
kaatje77 schreef:Bij de Welkoop / Boerenbond heb je merkstiften voor vee.
IDEAAL

Karin schreef:kaatje77 schreef:Bij de Welkoop / Boerenbond heb je merkstiften voor vee.
IDEAAL
Hehe, ervaring mee?
Dat groen was er bij mijn paard de volgende dag al af. Ik vind het ook ideaal!
En het is idd een soort vetkrijt, verkrijgbaar in verschillende kleuren.

) Flevolander schreef:Persoonlijk scheer ik dekenmodellen, "zadelkleedjes" gewoon uit de losse pols.. maarja dat is wel afhankelijk van hoeveel ervaring je er mee hebt of dat een suc6 wordt denk ik

Ook maar is proberen