Hij zit dus net tussen 2 maten in. Zou het verstandig zijn om dan toch een 6.3 te bestellen? De stokmaat van mijn paard is trouwens 1.62cm. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij zit dus net tussen 2 maten in. Zou het verstandig zijn om dan toch een 6.3 te bestellen? De stokmaat van mijn paard is trouwens 1.62cm.
), van de HH de 185. De HH is te groot, de amigo past precies jesito schreef:Mijn pony is 1.51 en die heeft al 1.85 onderlengte als maat, jouw pony heeft volgens mij toch echt een 1.95 nodig.
jesito schreef:Mijn pony is 1.51 en die heeft al 1.85 onderlengte als maat, jouw pony heeft volgens mij toch echt een 1.95 nodig.
femmefatale1 schreef:jesito schreef:Mijn pony is 1.51 en die heeft al 1.85 onderlengte als maat, jouw pony heeft volgens mij toch echt een 1.95 nodig.
Hoe kan je dat nou zo zeggen?? Heb je het dier gezien??
En heb je ook gezien welke deken hij op heeft nu? Misschien valt die wel klein..
Mijn paard van 1.67 heeft momenteel dekens van 190-195..
Ligt helemaal aan de bouw en de pasvorm van de deken..
BrittKitt schreef:jesito schreef:Mijn pony is 1.51 en die heeft al 1.85 onderlengte als maat, jouw pony heeft volgens mij toch echt een 1.95 nodig.
Ik kan ook zeggen dat mijn pony van 1.40 185 nodig heeft en daarom zal jou pony wel 205 hebben

Odessa1 schreef:*edit* inmiddels zal je al wel besteld hebben gezien de post al van 20 oktober is? Wat is het geworden?
) en is goed waterdicht. Hij bevalt zo goed dat ik er inmiddels ook een 200 grams bij besteld heb.