Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
orashai schreef:Zoals mijn titel al zegt welk regendeken is goed ademend?
Mijn paard begint behoorlijk te zweten onder mijn regendeken, dus denk toch dat hij niet goed ademd.
Hij is merkloos dus kan er ook nergens informatie overvinden.
Welk regendeken hebben jullie en bevalt het?
Groetjes Jilly
jesito schreef:orashai schreef:Zoals mijn titel al zegt welk regendeken is goed ademend?
Mijn paard begint behoorlijk te zweten onder mijn regendeken, dus denk toch dat hij niet goed ademd.
Hij is merkloos dus kan er ook nergens informatie overvinden.
Welk regendeken hebben jullie en bevalt het?
Groetjes Jilly
Ik denk dat het op dit moment overdag gewoon te warm is voor een deken, ook voor een regendeken.
Hier is het overdag 20/22 graden en dan hoort een paard geen deken op te hebben.
Dat heeft niks met het ademend vermogen van de deken te maken maar het is gewoon veel te warm.
Dus overdag lekker deken af zeker nu het nog kan de winter is nog lang genoeg.
Voor mijn (toen nog) C pony. Loveable schreef:Ik heb de Horseware - Amigo Turnout Lite regendeken en ben er zeer over te spreken, mijn paard zweet er niet onder, heb het idee dat hij goed ademend is! Zeker aan te raden
Yellowfish schreef:Loveable schreef:Ik heb de Horseware - Amigo Turnout Lite regendeken en ben er zeer over te spreken, mijn paard zweet er niet onder, heb het idee dat hij goed ademend is! Zeker aan te raden
Ik heb dezelfde, en ook ik ben er enorm tevreden over!