scheerapparaat..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

natasjaaxx

scheerapparaat..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-08 16:02

hallo!!

ik wil mijn paard graag scheren. maar ik heb zelf geen scheerapparaat, en ik vind 400 euro wel beetje duur voor z'n ding.. zijn er ook nog goed kopere?? ik had er 1 gezien in een paarden schrift van 170 euro.
weet iemand misschien nog wat anders?

groetjes.

Replay

Re: scheerapparaat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 16:04

Marktplaats! Veel scheerapparaten, lees: goede merken zoals Hauptner en Aesculap, gaan zeker 20 jaar mee en worden nog weleens aangeboden voor minder geld! Koop wel meteen een goede, want goedkoop is bij deze apparaten vaak duurkoop!

Succes!

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 16:35

Kun je geen scheerapparaat huren bij een ruitersportzaak in de buurt? Dat heb ik namelijk ook gedaan Lachen

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 11:45

idd tweedehands kijken of je een goede kan vinden. en ik denk dat die van 170 euro geen scheerapparaat was maar een tondeuse, die zijn voor benen en hoofd etc, maar daarmee kan je niet het hele lichaam van je paard scheren.
en anders idd bij een ruitersportzaak huren, dat ga ik ook doen.

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 14:07

Ik heb de heiniger progress,, vorige week gekocht !!

NET mn wat bangere paard voor 1e keer geschoren..( is nog nooit eerder geschoren)

SUPERRRRRR scheerresultaat,, geen strepen,,heerlijk licht apparaat om mee te werken OOK de moeilijke plaatsen,, maakt GEEN herrie,,in tegedeel,, super zacht zoom geluidje..,, mn paard was NIET eens bang Pling
Ik was binnen 1 1/2uur helemaal klaar met scheren en schoonmaken van apparaat,,( paard is geheel geschoren)

250 euro in aanbieding bij "van de wal" inclusief versturen ( zag ik net Huilen Huilen ) ik heb er veel meer voor betaald Huilen

MAAR hij is het MEER dan waard Pling

EDIT :

Ik weet niet waar je woon??
Maar bij ruitersport harmelen,, zijn de sectolin SE 600 ook in de aanbieding,, voor 199 euro(voor gehele paard te scheren)
Alleen daar is het geluid wel wat harder van (ik heb hem horen lopen) daarom was mijn keus op de heiniger progress gevallen Knipoog
Pling

Suuske2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 09:47

Hai,

Welke site kun je dat apparaat dan bestellen voor 250 euro?

Ik ben ook opzoek naar zo'n apparaat nl Cool

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 10:11

ff googlen, heb ook de heiniger progress en ben er zeer tevreden over. Echt mooi resultaat.

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 10:13

Suuske2 schreef:
Hai,

Welke site kun je dat apparaat dan bestellen voor 250 euro?

Ik ben ook opzoek naar zo'n apparaat nl Cool

Staat in mn bericht Knipoog

bij "van de wal"

gewoon even intoetsen op google : van de wal scheermachines Pling

Suuske2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 13:04

ok dank je, ik zocht op van de wal scheerapparaat en toen kwam ie niet naar voren, vandaar!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 16:17

Ik heb zojuist voor 75 euro via Marktplaats een Hauptner gekocht.
HAUPTNER veescheermachine Type-89 102 - 220 volt/120 watt.
Heeft iemand ervaring met deze machine? Ik kan er op internet weinig over terugvinden. Als je bij Marktplaats zoekt kom je de advertentie met foto tegen (snel, aangezien hij evrwidjert word Lachen )

Pintopini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 00:06

Ik heb zelf ook een hauptner, super machine. let wel op met het laten slijpen van je messen, bij haupner zeggen ze dat het op een speciale manier moet, ik weet dat trimgegreedschap ook dit merk verkoopt en heb goede ervaring met hun, heb ook een 2e set messen via hun gekocht, goede service en je kan ook met vragen bij hun terecht.
En ik heb mijn apparaat nu ong 2 jaar en nog steeds zeer tevreden, nooit meer een ander. Als deze het ooit zou begeven, koop ik weer een hauptner

Els_St

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 09:23

Op de marktplaats vind je erg veel van deze apparaten.
Ik heb mijn paard ook een keer geschoren met een Haupter. Tof ding is dat! Raad ik je zeker aan.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 18:05

Mja, een beetje een domme vraag misschien, maar ik huur altijd apparaten... Hebben verschillende modellen van hetzelfde merk gewoon dezelfde messen? Ik ken de verschillende soorten messen, daar niet van, maar hoe weet ik welke set messen ik moet bestellen? Heeft bijvoorbeeld Hauptner maar 1 soort mes die past?