Wie heeft er Bucas Bilkoorden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ibikus

Wie heeft er Bucas Bilkoorden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 20:31

Ik ben op zoek naar elastieken bilkoorden die van dat hele stugge dikke elastiek gemaakt zijn èn die goede kwaliteit clips hebben (die niet met een korreltje zand vast lopen of roesten na 1 regenbuitje).
De Bucas koorden lijken perfect maar voordat ik er een stel bestel wil ik even voor de zekerheid checken of ze aan bovenstaande eisen voldoen.

http://www.paardendrogist.nl/index.asp? ... tID=35145#

Susanne

Re: Wie heeft er Bucas Bilkoorden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 20:55

Ik heb ze, ze zaten aan mijn Bucas deken, dus ik neem aan dat het dezelfde zijn.
Ik moet zeggen dat ze érg handig zijn met klipjes aan 2 uiteindes, ik heb ook wel eens dekens gehad waarbij je ze er zegmaar moest aanknopen aan 1 kant.
Verder gingen de meeste bilkoorden (de klipjes) van andere dekens snel stuk hier, deze blijven wonder boven wonder nog leven. Ja
Ze blijven ook goed sluiten ondanks mijne toch vaak in zand en modder liggen te rollen en klieren.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 06:28

Ik heb al twee paar appart bestald voor dekens waar geen elastische aanzitten en ik vind ze prima.
Geen last van roesten enzo, dus je kunt ze met een gerust hart bestellen.

black21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 19:20

die van bucas zijn prima hoor !

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 10:43

Ik heb 8 paar ze blijven goed maar ik moet zeggen dat ik ook geen problemen heb met andere bilkoorden.

Wel moet ik zeggen dat ik ze GIGANTISCH groot vind voor de minis,... er moeten knopen in mijn bilkoorden om ze passend te krijgen.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 16:02

ik haal de bil koorden altijd eraf omdat ze tussen de benen schuren, ook elastieke! ik doe een touwtje onder de staart vast dus dat je de deken naar achter toe afhaalt. dit werkt goed bij mijn arabier die altijd flink tekeer gaat en rollebolt in de paddock! de deken zit nooit scheef daarna mits die goed past natuurlijk.

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 16:33

Ik ben ook erg tevreden over de bilkoorden van Bucas Ja Heb een een aantal dekens van Bucas en zitten allemaal super bilkoorden aan. Ze schuren niet, houden de deken goed op zijn plaats en de clips werken super en roesten niet of lopen niet vast.

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 20:32

Bilkoorden van Bucas zijn echt de beste. Ik gebruik ze bij elke deken.
Die nylon bilkoorden van andere merken schuren.
Bij de bilkoorden van Bucas vind ik dat niet