Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zazoeyou schreef:Ik doe er elke 2 a 3 weken 15 paarden mee (oren / kaak/ benen/staart/ achter de oren)![]()
Ik vind het een SUPERRR apparaatje...![]()
Lekker licht GEEN lawaai,, makkelijk te bedienen..
Makkelijk schoon te maken.. snel en simpel op te laden,, accu gaat super lang mee.
Ik heb hem nu 8mnd,, en hij is nog als nieuw(zitten ook extra messen bij en olie/borstel/ verschillende opzetkammen)
EDIT :
Hij is ook ideaal om figuurtjes mee te scheren,,
PolosportJ schreef:zazoeyou schreef:Ik doe er elke 2 a 3 weken 15 paarden mee (oren / kaak/ benen/staart/ achter de oren)![]()
Makkelijk schoon te maken.. snel en simpel op te laden,, accu gaat super lang mee.
Ik heb hem nu 8mnd,, en hij is nog als nieuw(zitten ook extra messen bij en olie/borstel/ verschillende opzetkammen)
EDIT :
Bedankt voor je reactie! Kan je het gehele onderbeen (tot aan knie) ermee scheren? Heeft ie daar voldoende power voor zeg maar?
dan zijn de haren wat minder...
zazoeyou schreef:Ik doe er elke 2 a 3 weken 15 paarden mee (oren / kaak/ benen/staart/ achter de oren)![]()
EDIT :
dan zijn de haren wat minder...
[/quote]
Dus vandaar dat ik opzoek ben naar een tondeuse. Maar je ervaring klinkt goed! Maar als hij door het derde oor heen komt en de staartwortel, dan zal iets dikkere vacht ook niet zo'n heel groot probleem zijn toch? PolosportJ schreef:Ja ik vind het deel van de hoef tot aan knie lastig te scheren met de grote machine en het hoofd is een levensgevaarlijk werkje bij die van mijDus vandaar dat ik opzoek ben naar een tondeuse. Maar je ervaring klinkt goed! Maar als hij door het derde oor heen komt en de staartwortel, dan zal iets dikkere vacht ook niet zo'n heel groot probleem zijn toch?
PolosportJ schreef:Ok! Bedankt voor je reactie!
Dan ga ik 'm snel halen!
voor 19,95 euro ex
)ik geloof 24,95?? PolosportJ schreef:Ja, wilde m eerst bij divoza halen. Waar is hij in aanbieding dan?
24,95 PolosportJ schreef:Ja, wilde m eerst bij divoza halen. Waar is hij in aanbieding dan?
Want anders komen er bij divoza nog verzendkosten overheen. zazoeyou schreef:PolosportJ schreef:Ja, wilde m eerst bij divoza halen. Waar is hij in aanbieding dan?
Nee,,,, dan komen er nog de verzendkosten bij,( sorry),,en dan zit je op 26,20 euro..
Divoza is dan goedkoper24,95
jottum schreef:[
Dat kan dan alleen maar als je naast de Divoza woont, anders is het nog steeds elders goedkoper.
Benzine naar Divoza toe is ook niet gratis toch
dus dat is niet ver en dus wel voordeliger als verzenden
volgende week ga ik m verder uitproberen voor kaak, oortjes en onderkant benen als ik haar helemaal scheer. Ben benieuwd