Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Splash_ schreef:Ik heb een 2500D deken van HH aangeschaft, hopelijk blijft ie nu wel heel bij mijn 3jarige

) Grotoe loopslitten, niet zo zwaar en waterdicht! Tooske schreef:Je wil graag een betaalbare maar de dekens die lang mee gaan zijn vaak gewoon wat duurder zoals Bucas, Horseware dus zou gewoon ff goed nadenken wat je wil.
Midy schreef:Nouja, een sloper.. Ik wil wel echt een deken die een paar jaar mee kan. Ik had vorig jaar een deken van Power Horse.. En die heb ik maar de helft van de winter kunnen meemaken, misschien dat ze uit verveling als ze in de bak staan en beetje stoeien, maar volgens mij valt het voor de rest wel mee, de deken die ik op het oog heb, een BR of HV Polo is 600D ..
XCheyenneX schreef:Hee,, Ik zoek nog een stevige en waterdichte winterdeken voor mijn paard.
Ze staat 's nachts wel op stal, maar overdag wil ik toch graag iets hebben dat haar ook nog een beetje warm houd.
Het liefst rond de 350 grams vulling en met hals. En liever niet veel duurder dan boven de honderd euro. Kleur maakt me niet zo veel uit.
Heeft iemand enig idee?
Alvast bedankt!