Heb er daarna de slang op gezet en het lekte vrijwel meteen door.

Echt balen want hij is zo leuk.. maar moet ook functioneel zijn... dit is niets.
Ook heeft hij boven op nu rare 'putten' zitten. Herkend iemand dit? Hier is die wel wateridicht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Linda1989 schreef:Voor ons paard zou ik graag een halsdeken van Rambo willen aanschaffen (ze heeft nu een Rambo deken)
- Er zijn verschillende modellen van halsdekens, passen deze aan alle Rambo dekens?
- Welke maat zou ik moeten bestellen? Haar deken maat is 195
Linda1989 schreef:Voor ons paard zou ik graag een halsdeken van Rambo willen aanschaffen (ze heeft nu een Rambo deken)
- Er zijn verschillende modellen van halsdekens, passen deze aan alle Rambo dekens?
- Welke maat zou ik moeten bestellen? Haar deken maat is 195
Kasmir schreef:Voor alsnog weer blij met de Rambo wug, lijkt aardig te vallen. Hangt wat minder aan de voorkant dan dekens zonder halve hals.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Nu ik dit dek heb viel het me op dat het dek van m'n andere merrie eigenlijk weer zou moeten worden geïmpregneerd. Van dit nieuwe dek viel alles zo prachtig af terwijl het oude dek (ook nog 100% waterdicht overigens) veel natter en daardoor ook zwaarder werd. Hoe doen jullie dit, zelf met een spuitbus of?
Nessa schreef:Ik zie trouwens dat de dominick polo geen staartflap heeft?
Hoe ervaren jullie dat? Waait het niet naar binnen bij de billen?
Nu moet ik zeggen dat ik die staartflap sowieso niet heel fijn vind. Mevrouw houd der staart opzij. Dus 1 kant poept ze onder...
Ben wel steeds meer overtuigd. Ook dat DLS systeem. Denk wel dat ik hiervoor ga
__elise__ schreef:Ik word hier lichtelijk gek. Mijn paard heeft het onder haar 400 gram deken het toch echt te koud als het vriest. Met deze temperaturen voelt ze lauw, en is dan net te doen.
Dat betekent dat ik of snel een goede onderdeken nodig heb of een heel dikke waterdichte deken. Nav de tips hier heb ik zojuist de HH highliner geprobeerd, die trekt net zoals andere onderdekens strak op de borst. Nu serieus naar de amigo insulator aan het kijken. Zouden die niet strak trekken op de borst?