Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
No_No schreef:Iemand anders nog een idee over mijn pony en zijn deken?

maar ik zit momenteel niet heel goed in mijn vel en zie overal beren op de weg. Er zijn twee andere dames die mijn pony in de gaten houden en dat ook heel goed doen. Zij vinden beiden dat hij niet koud staat en vertrouwen op de bucas. GeZien mijn situatie vertrouw ik daar nu even op. Alleen nu ik thuis ben besef ik in eens dat hij dus mogelijk wel te koud staat.
Ils_e schreef:Goedeavond!![]()
Vraagje, momenteel staat mijn paard geschoren onder een deken met vaste hals van 380 gr. (Al sinds begin november) Hij voelt heerlijk warm aan..
Nu het volgende week de temperatuur aardig onder 0 komt zat ik te denken om hier een 100gr onderdeken onder te gooien..
ik twijfel of dit wel kan, Vooral omdat de hals wel vast is.. zou dit te strak worden?
Ils_e schreef:Goedeavond!![]()
Vraagje, momenteel staat mijn paard geschoren onder een deken met vaste hals van 380 gr. (Al sinds begin november) Hij voelt heerlijk warm aan..
Nu het volgende week de temperatuur aardig onder 0 komt zat ik te denken om hier een 100gr onderdeken onder te gooien..
ik twijfel of dit wel kan, Vooral omdat de hals wel vast is.. zou dit te strak worden?
Heb alleen een 0 grams of de 200grams onderdeken of de te grote 220 Weatherbeeta, dus wou nog graag iets ertussen. Baalde wel, waar de Schneider regendeken echt niet mooi ligt, ligt de onderdeken daarvan wel heel fijn... Maar steekt achter deels uit, dus mag na het seizoen eens langs de kleermaker om wat ingenomen te worden. Ginootje schreef:Goedemiddag,
Ik heb een select onderliner van Bucas, nu wil ik daar een nieuwe overdeken voor die geschikt is voor een kudde dus het moet een deken zijn met een hoog denier.. hebben jullie ideeen? Er ligt op dit moment een Irish Turnout overheen maar die is na 7 jaar wel een beetje op...