Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ninx schreef:Eh ja, ik heb dus een oudere PPID merrie die 24-7 zweet momenteel. Geen wonder met deze temperaturen, dat zal wanneer het kouder wordt wel wat bijtrekken.
Maar evengoed zweet ze dan alsnog snel en veel. Heeft ze overigens altijd wel een beetje gehad.
Hamvraag: hoe pakken jullie dat aan wanneer ze klam zijn van het zweet? Er is werkelijk geen moment waarop ze het niet heeft. Dus hoe kom ik nou door die vacht heen?
mcjv schreef:Ik heb zelf dezelfde sectolin en de heiniger saphir. De saphir heeft meer “power” dus scheert echt veel makkelijker door de vacht heen, die sectolin blijft bij mij wel eens steken als ik te snel door de vacht ga.
LienGuyon schreef:Hoi,
Ik heb een vraag m.b.t. mijn Aesculap Bonum. Zijn er meer mensen met dit scheerapparaat en die ook problemen hebben met scheren?
Ik heb nieuwe messen gekocht maar na 1 baan scheren scheert hij geen haar meer weg. Hij doet het wel gewoon, messen liggen goed. Olie genoeg.
Wat was bij jullie de oorzaak?
Voor ik hem opstuur voor reparatie aangezien ik geen bedrijf ik de buurt heb waar ik hem heen kan brengen.
Jester_ schreef:LienGuyon schreef:Hoi,
Ik heb een vraag m.b.t. mijn Aesculap Bonum. Zijn er meer mensen met dit scheerapparaat en die ook problemen hebben met scheren?
Ik heb nieuwe messen gekocht maar na 1 baan scheren scheert hij geen haar meer weg. Hij doet het wel gewoon, messen liggen goed. Olie genoeg.
Wat was bij jullie de oorzaak?
Voor ik hem opstuur voor reparatie aangezien ik geen bedrijf ik de buurt heb waar ik hem heen kan brengen.
Ws geen scherpe messen meer. Nieuwe messen zijn vaak niet goed scherp