[INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Celebi

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:43

Jeetje die voorhoeven zien er daar inderdaad beroerd uit.. Geen idee waarom want zijn voeten zien er helemaal niet zo vreemd uit. Sta er nu naast en ben nog eens extra gaan kijken. Moet zeggen dat mijn vorige smid ze inderdaad ietsjes stijler had voor mijn idee, maar deze smid doet hem nu ook alweer 1,5 jaar. Komt ook binnenkort weer als het goed is. Dierenarts let altijd ook nauw op zijn voeten gezien zijn verleden met schimmel en die zei er ook niks over afgelopen maandag. Dus ik hoop dat jullie me geloven als ik zeg dat het beeld enorm vertekend. :=

Anyhow, hij is 1.39 dus dat komt goed overeen met de pony van 1.40 qua maat.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:29

Mariska_vD schreef:
Herfst is begonnen en zo ook de jaarlijkse dekenstruggle...
Op mijn Frederiksborger dinosaurus heb ik nu de Amigo XL liggen, deze ligt van alle geprobeerd dekens het beste maar nog steeds niet perfect.
Bucas, EJ, Kramer, Lemieux Arika, andere Amigo, Rhino is allemaal sowieso geen optie. Maatje groter ook bijna nooit want hij is echt niet lang.

Welke dekens zijn nog uit te proberen?

Premier Equine. Bestel wel een maat kleiner. Te krijgen bij oa Decathlon.

Ben zeer tevreden over mijn deken, voor mijn tank.

Afbeelding

MyChoice

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5.

Link naar dit bericht Geplaatst: 32 min geleden

Hier ook premier Equine. Op 3 Groningers. 1 echte ouderwets gebouwde met zeer brede borst en lage hals aanzet, een meer richting sport type en de andere er tussenin. Ligt op alle 3 top. Ook op die ielere sportgefokte paarden van een vriendin liggen ze top. En ze zijn ook nog eens super van kwaliteit.

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 4 min geleden

Mariska_vD schreef:
Herfst is begonnen en zo ook de jaarlijkse dekenstruggle...
Op mijn Frederiksborger dinosaurus heb ik nu de Amigo XL liggen, deze ligt van alle geprobeerd dekens het beste maar nog steeds niet perfect.
Bucas, EJ, Kramer, Lemieux Arika, andere Amigo, Rhino is allemaal sowieso geen optie. Maatje groter ook bijna nooit want hij is echt niet lang.

Welke dekens zijn nog uit te proberen?
Wat is het probleem bij o.a de Rhino en Lemieux? ZIjn die te lang? Te krap?

Hier ook Premier Equine fan. :j
Vooral voor de paarden die veel andere dekens niet passen.