Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sappos schreef:Wat moet ik nou met een pony die het onder 600 nog koud heeft. Hij voelt echt lekker warm maar hij staat te rillen als een rietje 's avons
baudyh schreef:Willl65 schreef:Nou hier lag vandaag de onderliner compleet aan gort. Hoe ze het voor elkaar heeft gelregen, geen idee. De Rhino deken nog helemaal in takt en netjes op zijn plek maar de onderdeken als een vod in het weiland
Voor mij dus geen onderliner meer in combi met een rhino wug.
Liners zijn ook niet gemaakt voor onder een wug
Sappos schreef:Hij heeft vandaag al een schep geweekte Equifyt Zupa (grasbrok, bietenpulp, lijnzaanbrok) + een schep Equifyt Junior gehad en 's avonds nog 3/4 schep Junior. Paardje is slechts 1.07. Zat idd ook te denken aan luzerne erbij. Olie is idd een goede tip. Ik ben bang dat hij niet genoeg ruwvoer krijgt. Hij staat met 5 andere pony's, dieren met een uitgesproken mening en hij is zelf wat timide. Er hangt een slowfeeder van zo'n 3 meter lang. Daarnaast nog 3 speciekuipen met kuil. Toch had hij vanochtend een opgetrokken buik en mijn andere pony niet.
Batlow schreef:Keek ff op epplejeck.... Amigo Hero deken 200 gr voor 52 euro!!! Gelijk besteld natuurlijk, er was nog 1 maat: 190, mijn 3-jarige groeit toch nog, hij heeft nu 185 om dus kwam heel mooi uit, zocht nog een 200 gr deken
JenniferU schreef:Batlow schreef:Keek ff op epplejeck.... Amigo Hero deken 200 gr voor 52 euro!!! Gelijk besteld natuurlijk, er was nog 1 maat: 190, mijn 3-jarige groeit toch nog, hij heeft nu 185 om dus kwam heel mooi uit, zocht nog een 200 gr deken
Pas hem wel eerst met een fleecedeken mijne heeft normaal 195 en van de hero medium ook maar deze deken valt erg ruim
crazygirl1 schreef:Nu mijn Bucas Multi power te koop staat, zoek ik een nieuw outdoordeken.
Rambo lees ik veel goeds over?
Ik zoek een sterk deken en waterdicht. Paard staat volledig geschoren 24/7 buiten, open ruimte en heeft het snel koud. Ook de sluiting voorraan is belangrijk aangezien hij de bucas al heeft opengekregen.