Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Veulen84 schreef:__elise__ schreef:Veulen: met welke staldeken heb jij goede ervaringen?
Wat voor type paard heb je? Smal of breed?
Highliners vind ik zelf niet zo handig onder een waterdichte deken. Alleen als je ook een halsdeken hebt anders steken de randen eronder uit.
mcjv schreef:Ik ga toch weer opzoek naar een andere 200grams deken. Hij lijkt prima te passen maar dit is de enige deken waar ze kale plekken van krijgt. Zit denk ik toch minder mooi dan het lijkt. Maar ik vind meer waterdichte dekens dan staldekens.
JenniferU schreef:mcjv schreef:Ik ga toch weer opzoek naar een andere 200grams deken. Hij lijkt prima te passen maar dit is de enige deken waar ze kale plekken van krijgt. Zit denk ik toch minder mooi dan het lijkt. Maar ik vind meer waterdichte dekens dan staldekens.
Zeker op facebook komen veel staldeken's van 200 gram voorbij
Sjafrane schreef:Ik heb voor mijn merrie bucas power light. Samen met rambo liners. Heb ik in alle diktes. Dat is zit allemaal top. Doe ik de bucas. Power alleen om gaat ie trekken. Komt door dat stay and dry. Dus heb ik ook een irsh light gekocht die is glad van binnen gaat ook goed.
MVasbo schreef:Torn ik op stal kwam vandaag had meneer de onderdeken van zijn Rambo Varilayer 450 gesloopt.
Nu is het zo dat ik graag wil overstappen op Bucas aangezien deze beter op hem ligt. Ik heb al de Bucas Select 300, maar hoe kan ik die nu naar 500 maken? Aangezien de select is gezien als een onderdeken? Ben een beetje tegen om turnout deken op stal te gebruiken omdat ik ze altijd zweterig voel overkomen.
JenniferU schreef:MVasbo schreef:Torn ik op stal kwam vandaag had meneer de onderdeken van zijn Rambo Varilayer 450 gesloopt.
Nu is het zo dat ik graag wil overstappen op Bucas aangezien deze beter op hem ligt. Ik heb al de Bucas Select 300, maar hoe kan ik die nu naar 500 maken? Aangezien de select is gezien als een onderdeken? Ben een beetje tegen om turnout deken op stal te gebruiken omdat ik ze altijd zweterig voel overkomen.
Welke basis deken het je? Aangezien je de dikte onderdeken van bucas heb.
Je hebt qwa basis dekens ook verschillende diktes.
Tenzij je de select turnout hebt die is 0 grams